Πολιτική Επιστροφών

Αγορά Προιόντων

  1. Στα ράφια του ηλεκτρονικού μας καταστήματος μπορείτε να βρείτε εκατοντάδες προϊόντα και εξοπλισμό κομμωτηρίων.
  2. Για να διευκολύνουμε την αναζήτηση σας, έχουμε διαιρέσει τα προϊόντα μας σε κεντρικές κατηγορίες. Κάθε κατηγορία έχει και ένα δέντρο υποκατηγοριών, που εμφανίζεται στην αριστερή στήλη της οθόνης σας. Στόχος μας είναι να φτάσετε στο τελικό προϊόν εύκολα και γρήγορα.
  3. Το feelbeauty.gr κάνει κάθε δυνατή προσπάθεια να παρέχει υπηρεσίες υψηλής ποιότητας αλλά παρόλα αυτά δεν ευθύνεται για τυχόν λάθη σε τιμές και χαρακτηριστικά προϊόντων και δεν μπορεί να εξασφαλίσει, ότι δεν θα υπάρξουν διακοπές λειτουργίας της ιστοσελίδας ή «ανθρώπινα» λάθη κατά την ενημέρωση / αναγραφή της τιμής ενός προϊόντος.

Για την ασφάλεια και την αποτελεσματικότητα των αγορών σας καλούμε εφόσον διαπιστώσετε ότι κάποιο προϊόν προσφέρεται σε ασυνήθιστα χαμηλή ή υψηλή τιμή σε σχέση με την αγοραία αξία του, πριν προχωρήστε στην παραγγελιά του να επικοινωνήστε με το Τμήμα Εξυπηρέτησης Πελατών στο 2311-825121

Στο feelbeauty.gr πραγματοποιούμε όλους τους απαραίτητους ελέγχους πριν την αποστολή κάθε παραγγελίας.

Παρόλα αυτά για οτιδήποτε συμβεί και θέλετε να επιστρέψετε την παραγγελίας σας, παρακάτω σας παραθέτουμε τους όρους και τους τρόπους επιστροφής προϊόντων.

Μπορείτε να επιστρέψετε τα προϊόντα μας με τους εξής τρόπους:

Υπαναχώρηση / Επιστροφή – Αντικατάσταση Προϊόντων

Ο πελάτης έχει το δικαίωμα να επιστρέψει τα προϊόντα που αγόρασε από το παρόν ηλεκτρονικό κατάστημα με χρέωση του feelbeauty.gr, στις ακόλουθες περιπτώσεις:

  • Εάν με υπαιτιότητα του feelbeauty.gr πουλήθηκαν λανθασμένα προϊόντα (λάθος στη λήψη της παραγγελίας, στην τιμολόγηση, στην αποστολή κλπ.)

Σε αυτήν την περίπτωση, ο πελάτης δύναται είτε να μην αποδεχτεί να παραλάβει το προϊόν εξ’ αρχής είτε να ζητήσει την επιστροφή του. Τα προϊόντα που επιστρέφονται θα πρέπει να βρίσκονται σε άριστη κατάσταση, σφραγισμένα, πλήρη και χωρίς καμία φθορά. Η συσκευασία του προϊόντος να είναι αυτή που συνοδεύει κανονικά το προϊόν και να είναι σε άριστη κατάσταση.

  • Εάν με υπαιτιότητα του feelbeauty.gr πουλήθηκαν προϊόντα κακής ποιότητας (καταστράφηκαν κατά τη μεταφορά, με κακή συσκευασία κλπ).

Στην περίπτωση αυτή, ο πελάτης οφείλει να μην αποδεχτεί την παραλαβή του προϊόντος και να επικοινωνήσει με το παρόν ηλεκτρονικό κατάστημα. Σε περίπτωση που ο πελάτης αποδεχτεί να παραλάβει το προϊόν, το feelbeauty.gr δεν θα δεχτεί την όποια επιστροφή και συνεπώς δεν θα προβεί σε αντικατάσταση.

Επιπλέον, σε περίπτωση που ο πελάτης δεν επιστρέψει το προϊόν τότε, δε θα του σταλεί νέο προϊόν και θα πρέπει ο πελάτης να προβεί σε νέα παραγγελία/αγορά. Το προϊόν θα πρέπει να επιστρέφεται στην κατάσταση που παραδόθηκε. *Και στις δύο ως άνω περιπτώσεις, το ανώτατο χρονικό περιθώριο επιστροφής δεν δύναται να ξεπερνά τις δεκαπέντε (15) ημερολογιακές ημέρες από την ημερομηνία παραλαβής.

Γενικά

Σε κάθε περίπτωση επιστροφής προϊόντων, ο πελάτης υποχρεούται να παραδίδει άθικτα και σε άριστη κατάσταση και όλα τα έγγραφα, τα οποία συνόδευαν το προϊόν (π.χ. ΔΑΤ, Απόδειξη Λιανικής, δώρα κλπ.).

*ΣΗΜΑΝΤΙΚΗ ΣΗΜΕΙΩΣΗ: στα βερνίκια νυχιών που βρίσκονται στο ηλεκτρονικό μας κατάστημα feelbeauty.gr ΔΕΝ ΓΙΝΟΝΤΑΙ επιστροφές προϊόντων.

Τελωνειακοί Δασμοί, Φόροι Και Λοιπές Χρεώσεις

Υπάρχει περίπτωση να επιβαρυνθείτε με επιπλέον δασμούς και φόρους για προϊόντα που αγοράσατε από το ηλεκτρονικό κατάστημα feelbeauty.gr επειδή:

  • Οι δασμοί και οι φόροι συνήθως δεν περιλαμβάνονται στην τιμή του αντικειμένου και ενδέχεται να μην περιλαμβάνονται στα έξοδα αποστολής που πληρώνετε feelbeauty.gr.
  • Όταν ψωνίζετε στο feelbeauty.gr και η κατοικία σας είναι εκτός Ευρωπαϊκής Ένωσης, αγοράζετε από πωλητές στο εξωτερικό. Γι’ αυτό μερικές φορές θα σας ζητηθεί να πληρώσετε τελωνειακούς δασμούς.

Οι φόροι μπορεί να εξαρτώνται από το πού στάλθηκε η παραγγελία σας, τον τύπο των αντικειμένων που αγοράσατε, την αξία τους και το βάρος του πακέτου.

Διαφορετικές χώρες ενδέχεται να έχουν άλλες φορολογικές πολιτικές σχετικά με συγκεκριμένα προϊόντα. Είναι πάντα καλύτερο να το επιβεβαιώσετε με την τοπική τελωνειακή αρχή.

Είστε υπεύθυνοι για την εκκαθάριση του ΦΠΑ σε όλες τις αγορές που πραγματοποιούνται στο feelbeauty.gr. Αυτό μπορεί να γίνει μέσω της διαδικασίας εκκαθάρισης ΦΠΑ της τοπικής τελωνειακής αρχής στη χώρα διαμονής σας.

Παρακαλώ Σημειώστε

  1. To feelbeauty.gr δεν καλύπτει ποτέ δασμούς και φόρους.
  2. To feelbeauty.gr δεν δέχεται επιστροφές που προκαλούνται από δασμούς και φόρους.

Για να αποφύγετε τυχόν απρόβλεπτες εκπλήξεις, δώστε προσοχή στα ακόλουθα:

Επικοινωνήστε με το τοπικό ταχυδρομείο ή το τελωνείο για να μάθετε περισσότερα σχετικά με τους τελωνειακούς δασμούς και τους φόρους της χώρας σας.

  • Η μεταφορική εταιρεία εισπράττει κανονικά εισαγωγικούς δασμούς, φόρους ή άλλες τελωνειακές χρεώσεις κατά την παράδοση.
  • To feelbeauty.gr  δεν ευθύνεται για καθυστερήσεις που προκαλούνται από το τμήμα τελωνείων στη χώρα σας.
  • Πρόσθετες δαπάνες ή καθυστερήσεις ενδέχεται να προκύψουν κατά τη διάρκεια του διεθνούς εμπορίου.

Ακύρωση Παραγγελίας

Ακύρωση της παραγγελίας δύναται να γίνει στις κάτωθι περιπτώσεις:

  1. Πριν ολοκληρωθεί η παραγγελία, κατά τη διάρκεια της ηλεκτρονικής διαδικασίας της παραγγελίας.
  2. Εάν έχει ολοκληρωθεί η ηλεκτρονική παραγγελία αλλά δεν έχει αποσταλεί ακόμα το προϊόν μπορείτε να καλέστε το τηλ. 2311 825 121 και ένας συνεργάτης μας θα αναλάβει την ακύρωση της παραγγελιάς σας.

Επιστροφές προϊόντων γίνονται δεκτές ΜΟΝΟ εφόσον τα προϊόντα βρίσκονται στην ίδια κατάσταση στην οποία τα παραλάβατε, χωρίς να έχει καταστραφεί η ταινία ασφαλείας και γνησιότητας του προμηθευτή, μαζί με την συνοδευτική απόδειξη λιανικής πώλησης ή το τιμολόγιο.   

Σε περίπτωση παραλαβής ελαττωματικού ή κατεστραμμένου/αλλοιωμένου προϊόντος, προκειμένου να γίνει η δωρεάν αντικατάσταση από την εταιρεία, θα πρέπει να σταλούν φωτογραφίες από την παραλαβή του προϊόντος που να αποδεικνύουν την κατάσταση παραλαβής στο email: sales_customer@feelbeauty.gr